СБУ хоче зобов'язати операторів закуповувати "прослушку" за свої гроші, НКРЗІ - проти

Національна комісія, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) підтримала законопроект по боротьбі з кіберзлочинністю від Служби безпеки України (СБУ). Але телеком-регулятор не погодився з кількома важливими пунктами.

СБУ запропонувала наділити Нацкомісію правом відключати інтернет-ресурси без рішення суду. НКРЗІ відхилила цю норму, наполігши на достатності існуючої процедури - тільки суди мають право приймати подібні рішення.

Служба безпеки спробувала у своєму законопроекті зобов'язати телеком-операторів не тільки встановлювати за свій рахунок обладнання для "прослушки", але і закуповувати його. Телеком-регулятор не погодився з таким підходом і наполіг на тому, що оператори повинні оплачувати зі своєї кишені тільки установку спецобладнання на свої мережі.

Зазначений законопроект СБУ підготувала за дорученням президента і направила на узгодження в Міноборони, Держспецзв'язку, Державну фіскальну службу, Держприкордонслужбу, Службу зовнішньої розвідки, Міністерство внутрішніх справ і Рада нацбезпеки і оборони.

Джерело: Дело

НКРЗІ знизила ставки доступу до мереж операторів

З 1 жовтня поточного року ставка, яку оператори платять за взаємодію своїх мереж, знизиться з 0,36 гривні до 0,23 гривні.

Відповідне рішення у вівторок прийняла Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.

Згідно з висновками НКРЗІ, собівартість послуги завершення трафіку (коли один оператор приймає дзвінок з мережі іншого) зараз становить близько 0,05 гривні. Тому поступово, у кілька кроків, ставка може бути знижена до цього рівня.

Представники регулятора вважають, що зменшення ставки призведе до збільшення обсягів трафіку між операторами, тому фінансових втрат вони не зазнають.

Зараз, нагадаємо, більше 90% голосового трафіку замкнуто в мережах операторів. Це означає, що абоненти "Київстар" дзвонять переважно на номери "Київстар", "МТС" - на "МТС", life - на life.

Член НКРЗІ Олександр Скляров на засіданні запропонував почати зниження ставки з січня, щоб операторам не довелося коригувати свої фінансові плани цього року. Його позицію підтримав голова асоціації операторів "Телас" Леонід Ошеров. Однак інші члени НКРЗІ залишили її без уваги.

Джерело: Економічна правда

Китай обмежить експорт безпілотників і суперкомп'ютерів

Китай введе обмеження на експорт високопродуктивних безпілотних літальних апаратів і суперкомп'ютерів з метою забезпечення "національної безпеки". Про це повідомляє газета China Daily з посиланням на Головне митне управління та Міністерство комерції КНР.

Як уточнює видання, обмеження набуде чинності в середині серпня і буде поширюватися на БПЛА, "здатні літати в умовах сильного поривчастого вітру на висоті більше 15 тисяч 420 кілометрів і з тривалістю польоту більше однієї години".

Також під заборону потрапляють комп'ютери з обчислювальною потужністю, що перевищує 8 терафлопсів (8 трильйонів операцій в секунду).

Як пише видання, влада не уточнили яким чином "експорт даних приладів загрожує національній безпеці КНР". Проте, як повідомляють працівники даної індустрії, прийняте рішення не сильно торкнеться експорт комерційних БПЛА.

Китай вважається одним зі світових лідерів у створенні суперкомп'ютерів. Спроектований в Китаї суперкомп'ютер "Тяньхе-2" є найшвидшим у світі.

Такі країни, як США і Японія, інвестують у створення суперкомп'ютера наступного покоління, який буде перевершувати китайський аналог.

НКРЗІ затвердила порядок зміни мобільного оператора зі збереженням номера телефону

Сьогодні на своєму засіданні Національна комісія, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації затвердила Порядок надання послуг з перенесення абонентських номерів (далі - ППН). Документ був узгоджений Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації, Антимонопольним комітетом України, Державною регуляторної службою України, повідомляє IT Expert.

Тепер кожен абонент зможе вибирати оператора без зміни номера мобільного телефону. Абонент, який захоче отримати ППН, повинен звернутися до оператора з заявою, представивши його в письмовому вигляді в пункт обслуговування абонентів оператора, або заповнивши інтерактивну анкету на офіційному сайті оператора.

У зв'язку з затвердженням нового Порядку ППН на засіданні також прийнято рішення внести зміни в Основні вимоги до договору про надання телекомунікаційних послуг (далі - Основні вимоги), які були затверджені рішенням НКРЗІ від 29 листопада 2012 року № 624. Регулюючи процедури, пов'язані з організаційними та технічними умовами надання послуг, внесені Комісією зміни в нині чинні Основні вимоги містять положення, що стосуються, зокрема, умов та порядку припинення надання та / або скорочення переліку послуг при перенесенні абонентського номера, визначення способу дистанційного за допомогою засобів зв'язку звернення споживача про припинення надання телекомунікаційних послуг у зв'язку з перенесенням його абонентського номера тощо.

Обидва рішення будуть представлені на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та набудуть чинності з дня їх офіційного опублікування.

Практичне надання послуги буде можливим після створення Українським державним центром радіочастот, який є адміністратором проекту, централізованої бази даних (єдиної бази даних, яка призначена для реалізації процесу ППН, періодичної синхронізації локальних баз даних і зберігання інформації про перенесені абонентські номери та їх номери маршрутування) і підключення до неї операторів телекомунікацій.

Як повідомив сьогодні представник УДЦР, в Україні послуга стане доступною в 2016 році.

Єдина база даних призначена для реалізації процесу ППН, періодичної синхронізації локальних баз даних і зберігання інформації про перенесені абонентські номери та їх номери маршрутування

Uber вкладе в Індію $ 1 млрд

Uber Technologies Inc інвестує в найближчі дев'ять місяців $ 1 млрд у розвиток свого індійського підрозділу. Згідно із заявою компанії, додаткові інвестиції підуть на розширення бізнесу в 18 індійських містах, розробку нових продуктів і платіжних рішень.

Президент Uber в Індії Аміт Джейн заявив сьогодні, що його компанія бачить величезний потенціал на місцевому ринку. За даними інформованих джерел, щодня за допомогою Uber в Індії відбувається 200 тис. Поїздок. Компанія оголосила амбітні плани по досягненню порога в 1 млн транзакцій щодня протягом найближчих шести-дев'яти місяців.

У Uber відзначили, що Індія і Китай є пріоритетними ринками для подальшого розвитку. Минулого місяця компанія вже пообіцяла вкласти $ 1 млрд в розвиток свого бізнесу в Піднебесній.

НКРЗІ затвердила порядок перенесення мобільних номерів

Сьогодні Національна комісія регулювання зв'язку та інформатизації затвердила Порядок надання послуг з перенесення абонентських номерів (Mobile Number Portability, MNP). Прес-служба відомства зазначила, що цей документ вже погодили Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації, Антимонопольний комітет і Державна регуляторна служба.

У НКРЗІ повідомили, що кожен абонент, який захоче перенести свій номер, повинен буде звернутися до оператора: з письмовою заявкою, заповнити електронну форму або будь-яким іншим способом, передбаченим новим порядком.

Рішення набуде чинності після його реєстрації в Міністерстві юстиції. У НКРЗІ відзначили, що запрацює MNP після створення адміністратором - Українським державним центром радіочастот (УДЦР) - централізованої бази даних і підключення до неї операторів.

Сьогодні УДЦР заявив, що переносити свої номери в мережі інших операторів українці зможуть в 2016 році.

life :) оголосив результати другого кварталу 2015 року - зростання склало 11,9%

Дохід оператора мобільного зв'язку life :) виріс на 11,9%, показник EBITDA - на 16,9%, а кількість нових абонентів збільшилася на 1,1 млн осіб в річному численні, повідомляє IT Expert.

ДОХІД: У другому кварталі 2015 операційний дохід life :) збільшився на 11,9% за рік, до 1 075 600 000 грн (961,0 млн грн у другому кварталі 2014 року). В основному зростання доходу сприяло збільшення абонентської бази оператора і зростання споживання мобільного інтернету.

EBITDA і МАРЖА EBITDA: Показник EBITDA за підсумками другого кварталу 2015 виріс за рік на16,9%, до 324 300 000 грн (277 500 000 грн у другому кварталі 2014 року). У той же час, маржа EBITDA, виросла до 30,2%, в основному завдяки збільшенню клієнтської бази та ефективної маркетингової стратегії.

Абонентська база: У другому кварталі 2015 активна 3-місячна абонентська база оператора life :) збільшилася на 11,6% на річній основі до 10,6 млн абонентів (9,5 млн у другому кварталі 2014), додавши протягом року 1 , 1 мільйона нових користувачів. Загальна абонентська база за рік зросла на 10,2%, до 14,0 млн абонентів. Підключення нових абонентів у мережі life :) сприяла поява нових привабливих тарифних пропозицій.

ARPU і MoU: Показник ARPU активної 3-місячної абонентської бази в другому кварталі 2015 виріс на 1,2% на річній основі і склав 34,5 грн порівняно з торішнім показником в 34,1 грн. Зростання цього показника є результатом збільшення споживання послуг мобільного інтернету. У той же час показник MoU 12-місячної абонентської бази впав на 9,5% за рік до 152,8 хвилин (168,8 хвилин у другому кварталі 2014), що пояснюється зміненим споживчою поведінкою через складні макроекономічних умов.

CAPEX і Net Income: У другому кварталі 2015 чистий прибуток life :) досягла 1 776 700 000 грн проти 677 800 000 грн чистого збитку в другому кварталі 2014 року. Головним чином це відбулося завдяки 10% зростанню курсу гривні по відношенню до долара, що дозволило life :) протягом кварталу зафіксувати дохід від курсової різниці.

У той же час life :) у другому кварталі зробив значну інвестицію в 1,53 млрд гривень в економіку України, у зв'язку з розгортанням 3G-мережі в країні.

Коротко про зміни в складі акціонерів:

Станом на 10 липня 2015 Turkcell завершив придбання решти 44,96% акцій life :) загальною вартістю 100 млн доларів США. Це дозволить Turkcell більш ефективно управляти компанією і таким чином збільшити внесок life :) у Групу. Після підписання цієї угоди, компанія Turkcell зробила наступний крок з конвертації значної частини кредиту оператора у власний капітал, і реструктуризації частини боргу. Це було зроблено для виключення валютного ризику деномінованих у доларах США кредитних зобов'язань і їх негативного впливу на консолідовану фінансову звітність Групи Turkcell. Відповідно, поточні кредити life :) повністю переведені в національну валюту, і їх залишок становить 3,6 млрд грн (163 млн доларів США). Компанія Turkcell вважає, що рівень заборгованості за кредитами, всього в два рази перевищує показник EBITDA, є оптимальним, і дозволить life :) більш ефективно управляти своїми грошовими потоками.

Коротко про реструктуризацію:

До реструктуризації непогашені боргові зобов'язання life :) становили 875 млн доларів США. В рамках реструктуризації боргу і потреб в обігових коштах у 2015 році, капітал life :) був збільшений на 686 млн доларів США, з яких life :) використовував 2,7 млрд грн (~ 125 млн доларів США) кредитних коштів під гарантії Turkcell і отримав 66 млн доларів США субординованого кредиту безпосередньо від Turkcell. Із загального обсягу коштів, отриманих life :), близько 387 млн ​​доларів США було використано для оплати внутрішньогрупових зобов'язань. Після закінчення виплат зовнішнім фінансовим установам та реструктуризації боргових зобов'язань загальна сума коштів в обороті (сash outflow) life :) у зв'язку з реструктуризацією капіталу становитиме близько 300 млн доларів США на рівні Групи.

Оператор life :) став першим оператором на українському ринку, який представив зв'язок третього покоління на основі технології 3G + у Львові (19 травня) та Києві (4 червня). Оператор пропонує 3G послуги за допомогою технології трехканальной передачі даних, що дозволяє підтримувати максимальну швидкість завантаження до 63,3 Мбіт за секунду.

Для чого необхідний аналітичний CRM в ритейлі

Пропоную для початку розібратися в поняттях. Операційні CRM-технології (oCRM) в основному відносяться до тих товарів, послуг і можливостей, які дозволяють організації "піклуватися про своїх клієнтів" на першій лінії контакту. Це центри обслуговування клієнтів, системи накопичення даних, веб-сайти і т.д. У свою чергу, аналітичний CRM (aCRM) покликаний вирішити іншу непросте завдання - підвищити ефективність і результативність маркетингу, продажів і сервісного обслуговування, а також знизити відтік клієнтів за рахунок використання накопичених у oCRM даних. Мова йде про використання синергії оCRM і aCRM допомогою підготовки і проведення цільових маркетингових кампаній. Об'єднавши дані, накопичені в системах oCRM, з інформацією з інших корпоративних джерел, аналітичні додатки допомагають компаніям виявляти чинники, що визначають ефективність маркетингу, продажів і обслуговування. Технології аCRM відносяться до стратегій і механізмам, які управляють бізнес-рішеннями, орієнтованими на клієнта. Системи бізнес-звітності, інструменти Data Mining і стратегії зміцнення відносин з клієнтами якраз і є складовими цієї категорії.

Так чому ж стандартні засоби звітності не здатні замінити інструменти поглибленої аналітики? По-перше, стандартні звіти про продажі надають інформацію вже постфактум і до того ж не містять аналізу причин тих чи інших результатів. Іншими словами, звіти говорять нам про те, що трапилося, але не пояснюють, чому це сталося, будь то хороша подія чи погане. Наприклад, вивчаючи підсумковий щомісячний звіт, керівник не завжди може зрозуміти, чому стався стрибок продажів в Полтаві або різкий спад в Сумах, а також чому в минулому місяці не досягнуті заплановані показники. Крім того, керівникам потрібно мати можливість оцінювати поточну ситуацію і розуміти, яким чином вона вплине на ті чи інші показники в майбутньому, і з якою ймовірністю будуть досягнуті фінансові показники.

По-друге, сьогодні в умовах насичують ринку клієнт очікує, що в обмін на його лояльність компанія також буде до нього лояльна. Що це означає? Наприклад, при покупці розеток і шпалер в будівельному магазині попередньо розроблена аналітична модель відносить покупця в сегмент "ремонтую сам", який показує, які товари в цій категорії користуються найбільшим попитом. Тому наступним кроком буде пропозиція покупцеві, скажімо, ламінату зі знижкою. Імовірність відгуку на таку кампанію буде максимально висока, а витрати на контакт мінімальними.

По-третє, сьогодні в більшості компаній прийняття рішень рідко засноване на оцінці фактів "на всі 360 градусів", так як без аCRM оперативно отримати повний огляд наявної інформації не представляється можливим. Таким чином, на оперативні рішення можуть впливати емоції, пов'язані з недавніми досягненнями або невдачами, а не факти, засновані на аналізі наявних даних.

Багато компаній поки відмовляються від впровадження аналітичного CRM, обходячись звітами, наданими операційної CRM-системою. Такий підхід має право на існування, але правильна побудова системи звітності може дозволити компанії ще рік-півтора витримувати конкуренцію, обходячись без аналітичного рішення. А що далі? Це як ніби у вас є спортивний автомобіль топ-класу, але ви його використовуєте для поїздок за продуктами в найближчий магазин раз на тиждень. Без аналітичного рішення операційний CRM завжди буде впиратися в відсутність поведінкових профілів клієнтів, можливості їх сегментації, кривої їх міграції, створення цільових маркетингових кампаній і т.д. Впровадження аналітичного CRM не тільки посилить вже наявний у вас операційний CRM, але і дозволить його використовувати по максимуму закладених в систему можливостей. Крім того, аCRM володіє рядом очевидних переваг порівняно з оCRM: гнучкість аналізу інформації, більш висока продуктивність, інтелектуальний аналіз даних (Data Mining), сегментація клієнтів, можливість створення горезвісного профілю клієнта "на всі 360 градусів".

При виборі ІТ-рішення у рітейлерів є два найбільш поширених підходу: впровадження світового досвіду або розробка власного рішення. Який підхід вибрати, визначається прийнятним для кожного замовника компромісом між вартістю впровадження, тривалістю проекту, якістю рішення, командою з впровадження та терміном повернення інвестицій. Безперечно, придбання аналітичного інструменту разом з найбільш придатною для вашої компанії референсной моделлю - це запорука швидкого впровадження, отримання рішення більш високої якості, а значить і гарантія того, що ваші витрати окупляться в найближчому майбутньому.

Мабуть, єдиним стримуючим фактором для розгортання аналітичного CRM є необхідність інвестування додаткових коштів - як людських, так і фінансових. Але перед запуском необхідно розрахувати вартість проекту, а також додатковий дохід, який можна отримати в результаті його впровадження. З досвіду я можу з упевненістю заявити, що об'єднання аналітичного та операційного CRM не тільки збільшує ефективність якості і кількість маркетингових кампаній, але і відбиває витрати на впровадження протягом 6-12 місяців.

Як резюме я хочу нагадати, що турбота про клієнтів - одна з найважливіших завдань будь-якого бізнесу. Так чи інакше, ви повинні знайти потрібне поєднання стратегії, людських ресурсів, процесів і технологій, щоб надати відмінний сервіс своїм клієнтам. Згідно з дослідженням Harvard Business Review збільшення лояльності клієнтів хоча б на 5% може призвести до двократному зростанню прибутку. Чи не це цікавить рітейлерів у всі часи?

За добу Windows 10 встановили на 14 млн пристроїв

Корпорація Microsoft поділилася інформацією про популярність своєї нової операційної системи Windows 10, офіційний реліз якої відбувся 29 липня. За даними компанії, нова ОС користується високим попитом серед користувачів.

Нагадаємо, власники систем Windows 7 і Windows 8 можуть скористатися правом безкоштовного оновлення до Windows 10. І бажаючих скористатися настільки щедрою пропозицією від Microsoft виявилося досить багато. Так, за перші 24 години з моменту релізу операційна система Windows 10 була встановлена ​​більш ніж на 14 млн пристроїв. При цьому слід зазначити, що поширення нової ОС відбувається хвилями. Таким чином, не всі бажаючі змогли отримати оновлення в перший же день після релізу Windows 10.

Тим же, хто ще не зміг оновити ОС до Windows 10, в Microsoft рекомендують запастися терпінням і чекати появи відповідного повідомлення від програми "Перехід на Windows 10". Очікування може тривати кілька годин, днів або навіть тижнів.