«Укртелеком» підключить 3G-інтернет для абонентів фіксованого зв’язку

ПАТ "Укртелеком" спільно зі своєю "дочкою" ТОВ "ТриМоб" запускає послугу 3G-інтернету для користувачів стаціонарного зв'язку, вартість якої складе 20 грн / 1Гб на місяць, повідомив директор з розвитку масового сегмента "Укртелекому" Денис Захаренко.

Послуга буде доступна по всій Україні тільки для фізичних осіб — абонентів оператора, користувачів стаціонарного телефону, яких у оператора зараз налічується понад 6 млн. Чоловік.

"Перевага цієї пропозиції в його вартості. SIM-карта з 1 Гб" на борту ", 20 грн з усіма податками. Новизна пропозиції в тому, що оплата буде додана в наш рахунок за домашній телефон, разом з іншими послугами, якими ви, можливо , користуєтеся від "Укртелекому". Таким чином, послуга надається за принципом пост оплати ", — сказав він.

За його словами, можливість оплачувати послугу після споживання позбавить користувачів від проблем, які виникають у припейд-абонентів.

"Наприклад, припейд-абонент може несподівано виявити, що гроші на рахунку закінчилися і починається пошук можливостей поповнити рахунок. Сам досвід користування припейд-абонентів, пов'язаний з оплатою, нарахуванням мегабайтів, закінченням, нотифікацією, знову оплатою — це складний процес", — зазначив Д.Захаренко.

Для того, щоб підключити нову послугу абонент може скористатися двома шляхами. По-перше, підключитися через центр обслуговування абонентів "Укртелекому", идентифицировав себе як власника телефонної лінії і придбавши SIM-карту "ТриМоб". По-друге, якщо абонент вже має припейд-карту "ТриМоб", він може подзвонити зі свого домашнього телефону на номер колл-центру і додати в автоматичному режимі до свого особового рахунку номер трімобовской картки. При цьому в компанії не бачать проблеми, якщо з телефону подзвонить хтось інший, хто має право доступу до телефонної лінії.

"Раз на місяць приходить від" Укртелекому "рахунок з максимальною деталізацією всіх послуг. Тобто, якщо клієнт не згоден — він може зателефонувати за тим же номером і відписатися від послуги", — пояснив Захаренко.

У разі якщо абоненту буде недостатньо 1 Гб, компанія передбачила можливість покупки додаткового трафіку.

"Перший гігабайт оплачується в щомісячному рахунку. Це в тому числі і гарантія того, що якщо ви хочете рівно гігабайт і не хочете переплачувати, то просто оплачуєте рахунок і нічого понад міру. Якщо ви витратили трафік, то до нуля годин першого числа наступного місяця ваша картка просто "відпочиває". Якщо хочете більше — ще 20 грн за екстрагігабайти повинні вноситися на рахунок вже "ТриМоб". Покладіть туди на рахунок 20 грн — ми їх знімемо і нарахуємо наступний гігабайт, покладіть 40 грн — ми знімемо 20, покладемо гігабайт. використовуєте гігабайт, знімемо ще 20 і покладемо гігабайт. Тобто, не хочете переплачувати — не поповнюється рахунок в "ТриМоб", платите тільки за квитанцією ", — пояснив агентству директор з розвитку масового сегмента" Укртелекому ".

Абонент "Укртелекому" має можливість активувати кілька таких sim-карт, які в загальному рахунку будуть йти як окремі послуги "Активація 1 Гб".

Відповідаючи на питання про причини запуску послуги саме зараз, Д.Захаренко зазначив, що перше — це бум планшетів в Україні, якими, за даними GFK, користуються вже 6% домогосподарств України.

"А що потрібно на планшеті при наявності wifi будинку? Невелика кількість мобільного інтернету за дуже вигідною ціною", — сказав він.

Другою причиною він назвав частину нової стратегії "Укртелекому", який від запуску даної послуги очікує популяризації послуг "ТриМоб" і відповідно збільшення кількості його абонентів.

"Ми очікуємо, що клієнти" Укртелекому "оцінять нові послуги компанії. Тобто — підтримання відносин з" Укртелекомом "це можливість скористатися великою кількістю різних послуг, новими сервісами. Ми декларували раніше, що наша стратегія в галузі фіксованого зв'язку — це підвищення корисності. Саме тому ми надаємо 500 хвилин на місяць на міжміський зв'язок. Нова пропозиція — це додатковий крок, щоб продемонструвати, що наявність будинку стаціонарного телефону — це зручно і вигідно ", — пояснив Захаренко.

Він також вважає, що запуск послуги допоможе зменшити відтік абонентів фіксованого зв'язку, який за підсумками першого півріччя поточного року склав кілька сот тисяч абонентів.

Рекламу послуги "Укртелеком" планує "обкатати" спочатку в Києві, запустивши її в центрах обслуговування абонентів, а також у вигляді зовнішньої, радіо-реклами та реклами в інтернеті.

"Ви, напевно, бачили, що з'явилися борди, де написано" 3G за ціною чашки кави "." Ми стартуємо в Києві, готуємося, обкачуємо сервіс і далі дивимося — якщо наші канали дозволяють продавати більше, будемо плавно збільшувати кількість реклами. Те, що ця послуга буде користуватися попитом — у мене це не викликає сумніву ", — повідомив Захаренко.

Джерело: Дело